Exprimer mon avis

I Debate recrute des volontaires Retour vers les opportunités



Échéance

04 Octobre 2015 Il y a 6 ans

Partager l'opportunité sur

Détails de l'opportunité

Recruitment of Volunteers IIDebate

EnglishThe International Institute of Debate is a non-profit, whose mission is to develop next generation of civic leaders, activists and change agents by giving young people the opportunity to actively participate in the political process. By opening up spaces for democratic education and youth participation in schools and government, we strive to prioritize the needs of low-income youth and under-resourced schools and regions.

We are now proud to start our new recruitment to make more young people engaged in the civic life to take an active role in the development of our community. We are also glad to launch our new program for youth ambassadors targeting international youth interested in taking part of our organisation and the online courses that we will provide.

Please fill this application form and send us your resume on [email protected] and shortlisted will be contacted via Email/phone for a Skype or physical interview with one of our selection panel members. For more information please contact [email protected]

www.iidebate.org
www.facebook.com/iidebate

DEADLINE FOR THE APPLICATION: 04 October 2015

——————–

عربية

هي منظمة غير ربحية وغير حزبية التي تتمثل مهمتها في تطوير الجيل القادم من القادة للانخراط في المجتمع المدني، وإعطاء الشباب الفرصة للمشاركة في
العملية الديمقراطية من خلال فتح المساحات للتعليم الديمقراطي و باب النقاش ومشاركة الشباب في صنع القرار، ونحن نحاول إعطاء الأولوية للشباب ذوي الدخل المنخفض والمحرومين في المدارس والمجتمعات المحلية التونسية ذوي الإحتياجات.

ونحن فخورون لإطلاق البرنامج لإدماج في أكثر من دولة لإعطاء الفرصة لعدد أكبر من الشباب المشاركين في الحياة المدنية إلى القيام بدور فعال في تطوير مجتمعنا. نحن سعداء لإطلاق برنامجنا سفراء الدولية الشابة الجديدة تستهدف الشباب الراغبين في المشاركة في منظمتنا والدورات على الانترنت الذي سيتم تقديمه.

يرجى ملء هذه الاستمارة وترسل لنا سيرتك الذاتية على بعد التصفيات النهائية سيتم الاتصال عن طريق البريد الإلكتروني / الهاتف لسكايب أو مقابلة مع واحدة من أعضاء فريق الاختيار لدينا. لمزيد من المعلومات يمكنك الاتصال بنا على

www.iidebate.org
www.facebook.com/iidebate

آخر أجل لتقديم : 04 أكتوبر

L'opportunité a expiré

Cette opportunité n'est malheureusement plus disponible sur Jamaity. Visitez régulièrement la rubrique opportunités pour ne plus en rater.

Suivez Jamaity sur LinkedIn


Obtenez Jamaity Mobile dès maintenant

Jamaity Mobile Promo

Appel à candidatures Publié sur Jamaity le 28 septembre 2015


Découvrez encore plus d'opportunités sur Jamaity en cliquant sur ce lien.




Supporté par

Réseau Euromed Logo UE Logo